Pociąga nas rozwój

www.brief.pl

Polski start-up chce podbić zagraniczne rynki – Brief

Polski start-up chce podbić zagraniczne rynki – Brief
LINK : http://www.brief.pl/artykul,4041,polski_startup_ze_znakiem_must_have_lodz_design_festiwal_czy_ich_oprawki_podbija_zagraniczne_rynki.html

Paweł Porucznik i Dawid Winter zamierzają podbić zagraniczne rynki. W tym celu m.in. pozyskali 800000 zł na rozwój firmy. Właściciele 4MOSA mogą także pochwalić się ponad 6-krotnym wzrostem sprzedaży w ciągu 6 miesięcy oraz otrzymaniem prestiżowego znaku Must Have Łódź Design Festival 2016.

1 gwiazdka2 gwiazdki3  gwiazdki4  gwiazdki5  gwiazdek (7 głosów, średnio: 4,29 z 5)
Wczytuję...

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

avatar
wpDiscuz

Przypięty na

Także z www.brief.pl

Powiązane Inspiracje

Jak rozpocząć własny biznes, pracując na etacie?
Jak rozpocząć własny biznes, pracując na etacie?
1 gwiazdka2 gwiazdki3  gwiazdki4  gwiazdki5  gwiazdek (4 głosów, średnio: 5,00 z 5)
Wczytuję...

Do góry